Bezglutenowe,  Przepisy,  Słodkie

Wysokobiałkowy budyń czekośliwka

Propozycja na fajne śniadanie w formie wysokoproteinowej. Nie wiem czy u Was też się jadło powidła ze śliwek z czekoladą, czyli tzw czekośliwkę, u mnie tak i bardzo dobrze wspominam ten smak. Dzisiaj w ramach eksperymentu zrobiłem coś podobnego, wyszło przepysznie i oczywiście zdrowo i sycąco. Wysokobiałkowy budyń czekośliwka bardzo mi posmakował i będę wracał do tego przepisu.

20 MINUTŁATWY777 KCAL1 PORCJA
Wysokobiałkowy budyń czekośliwka

Wartość odżywcza

Całość to 777 kcal, z czego:

WĘGLOWODANY: 114,9
TŁUSZCZ: 17,5
BIAŁKO: 37

Gwarantuję, że jest to bardzo sycący posiłek.

Składnik

  • płatki owsiane, 3/4 szklanki, 80 g
  • mleko roślinne, u mnie sojowe, trochę ponad szklanka, 300 ml
  • kakao, łyżeczka, 5 g
  • śliwki suszone, dwie garście, 100 g
  • masło orzechowe, płaska łyżeczka 10 g
  • odżywka białkowa, u mnie wegańska o smaku słony karmel, miarka, 17 g
  • dowolne owoce

Przygotowanie

Najpierw płatki owsiane zalej mlekiem i dodaj łyżeczkę kakao, gotuj na małym ogniu.

W między czasie zajmij się resztą, do blendera wrzuć śliwki suszone, łyżeczkę masła orzechowego i miarkę odżywki, następnie dodaj ugotowane płatki, wszystko zmiksuj na gładką masę.

Całość udekoruj owocami.

Smacznego 😉

Wysokobiałkowy budyń czekośliwka

Jeśli podoba Ci się wysokobiałkowy budyń czekośliwka, spróbuj również śliwki pod kruszonką.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *