Bezglutenowe,  Danie obiadowe,  Przepisy

Papryka faszerowana komosą

Jeśli chodzi o kuchnię i to tę roślinną to nie ma nic lepszego niż mocno grillowane warzywa. Jeśli mnie śledzicie już jakiś czas to na pewno widzieliście już kilka takich przepisów i to, że pojawiają się u mnie regularnie. Tutaj dla podbicia białka przepyszna komosa ryżowa w papryce takiej PORZĄDNIE „podjaranej”. Papryka faszerowana komosą to przepis niewymagający, kilku-składnikowy i super smaczny.

40 MINUTŁATWY598 KCAL2 PORCJE
papryka faszerowana papryką

Wartość odżywcza

Na jedną porządną porcję mamy 598 kcal, z czego:

WĘGLOWODANY: 106
TŁUSZCZ: 10
BIAŁKO: 24

Składniki

  • 6 dużych papryk, około 800 g
  • komosa ryżowa, 200 g
  • passata pomidorowa, 500 ml
  • woda, około szklanka
  • papryka wędzona, pół łyżeczki
  • kumin, szczypta
  • sól i pieprz do smaku
  • kapary, opcjonalnie
  • oliwa, łyżka, 10 ml

Przygotowanie

Najpierw komosę ryżową ugotuj w passacie z wodą (w razie potrzeby wlej więcej wody), pod koniec dopraw.

Następnie czubek papryki oddziel od reszty papryki krojąc go, tak żeby tworzył kapelusz, do papryk nałóż farsz z komosy.

Później skrop je oliwą i wstaw na sreberku do piekarnika rozgrzanego na maxa, trzymaj tak długo jak lubisz. (Ja bardzo lubię mocno przyjarane. 🙂

Smacznego 😉

papryka faszerowana komosą

Jeśli podoba Ci się zapraszam również po przepis na bakłażana faszerowanego, oraz zapiekane pomidory z komosą (całkiem podobnie?)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *