Bezglutenowe,  Przepisy,  Słodkie

Wysokobiałkowa pieczona owsianka

Smaczne śniadanie, kolejne z kategorii owsiankowych zaraz po owsiance doskonałej i owsiance z awokado i bananem do których serdecznie odsyłam. Wysokobiałkowa pieczona owsianka jest łatwa w przygotowaniu i bardzo ją lubię, kiedy mam trochę więcej czasu bo musi chwilę posiedzieć w piekarniku. W tej wersji którą teraz zaprezentuję użyłem banana i mrożonych jeżyn, a także masła orzechowego.

30 MINUTŁATWY563 KCAL1 PORCJA
wysokobiałkowa pieczona owsianka

Wartość odżywcza

Jest to owsianka jednoporcjowa, na którą przypada 563 kcal:

WĘGLOWODANY: 79,1
TŁUSZCZ: 12,4
BIAŁKO: 31,9

Składniki

  • płatki owsiane, 60 g
  • banan, 120 g
  • jogurt sojowy, 150 g
  • mrożone jeżyny, 100 g, mogą być inne dowolne owoce, ja użyłem mrożonych
  • masło orzechowe, 10 g
  • białko wegańskie, 15 g
  • szczypta soli

Przygotowanie

Najpierw rozgniatamy banana widelcem na papkę (konsystencja musu).

Następnie dodajemy pozostałe składniki (poza jeżynami) i wszystko dokładnie mieszkamy.

Później przekładamy do żaroodpornej miseczki, wkładamy w środek jeżyny i wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 180 stopni na 25 minut.

Po wyciągnięciu oblewamy masłem orzechowym (jeśli masz zbyt gęste dodaj do niego odrobinę wody).

Smacznego ;))

wysokobiałkowa pieczona owsianka

Jeśli wysokobiałkowa pieczona owsianka Ci się podoba spróbuj innych słodkich dań, w tym na naleśniki oreo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *